25 maja 2011

Łukasz Stępień - OFF, Fashion Week Łódź

Nie znam się na modzie kobiecej, ale to męska stanowi dla mnie całkowitą tajemnicę. Dlatego też wyjątkowo trudno pisze mi się o tym, co dla tej "brzydszej płci" zostało przeznaczone. Łukasz Stępień pokazał na OFF w Łodzi kolekcję, która wpadła mi w oko (mimo braku wiedzy na ten temat), dlatego zdecydowałam się napisać o niej kilka słów.

Miło zaskoczyła mnie spójna wizja projektanta, widać, że kolekcja została przemyślana - jest sumą dopracowanych elementów a nie przypadkowym "zbiorowiskiem różności". Mam wrażenie, że podczas pokazu przenikały się dwa style - codzienny i elegancki. Sprawia to, że ubrania założyłby niejeden mężczyzna.... a przynajmniej taką mam nadzieję. Spodobało mi się łączenie kolorów i materiałów, które urozmaicało proste, nieudziwnione (całe szczęście!) sylwetki. Stonowana kolorystyka i grube tkaniny upewniają mnie w tym, że Łukasz Stępień (w przeciwieństwie do kilku innych projektantów na FW) pamiętał, o jakiej porze roku mowa.
Wśród wielu męskich ubrań, które zawsze są "zbyt" (zbyt kobiece, zbyt niechlujne, zbyt kolorowe - powodów jest wiele), te projekty wyjątkowo zdobywają moje uznanie. Powiem więcej - chciałabym, żeby właśnie w takie ciuchy nosiła chociaż część ze znanych mi mężczyzn!

Płaszcz-faworyt!

Łukasz Stępień + część kolekcji AW 2011/2012

Wszystkie zdjęcia są autorstwa Marka Makowskiego, pełna fotorelacja - tutaj. A po relację wideo jak zwykle zapraszam do oficjalnego portalu TVP. Łukasz Stępień - oficjalna strona / FB.

1 komentarz:

  1. Rozumiem Cię całkowicie, oryginalne pomysły na nieoryginalne części garderoby :)

    OdpowiedzUsuń