16 lipca 2011

piękne kubki

Modna kobieta powinna otaczać się modnymi przedmiotami. Brzmi banalnie, ale musicie przyznać mi rację! Moje estetyczne potrzeby nie ograniczają się wyłącznie do ubrań i dodatków. Uwielbiam leniwe popołudnia, kiedy po smacznym obiedzie siadam w miękkim fotelu, sięgam po książkę lub gazetę... Oddaję się przyjemności czytania, popijając przy tym kawę lub herbatę. Oczywiście ze specjalnego kubka, inaczej cały proces traci swój urok!
Jeśli ten scenariusz nie jest Wam obcy i tak jak ja, macie słabość do kubków, polecam prace Magdy Barcik. Wyrobami handmade zajmuje się już od przeszło 7 lat (jej kolczyki wpadły mi w oko jeszcze w liceum!), nie boi się eksperymentować. W jej portfolio znajdziecie całą masę różnorodnych wyrobów - ręcznie malowaną porcelanę, biżuterię, zabawki dla dzieci a nawet pocztówki, wydruki i naklejki. To jeszcze nie koniec! Artystka wykonuje też ilustracje, zajmuje się grafiką, malarstwem a jej pasją jest fotografia.

Znajomi znają moją słabość do kubków i często mnie nimi obdarowują, ale w swojej kolekcji nie mam jeszcze żadnego od Magdy. A te wyjątkowo mnie urzekają! Lubię charakterystyczną dla jej prac kreskę, schludne wykonanie i urocze szczegóły (np. krótkie cytaty). "Modowo" kojarzą mi się te z portretami, ale znajdziemy też kilka innych wzorów. Większość to unikaty, więc trzeba się śpieszyć. W końcu popołudniowa kawa i Vogue zasługują na najlepszą oprawę!

Wszystkie zdjęcia pochodzą z fanpage'a Magdy - tutaj. Zapraszam też na bloga.

5 komentarzy:

  1. Kocham oryginalne kubki. Te wyglądają świetnie. No i rysunek, do rysunku mam słabość. Małe dzieła sztuki na które każdego stać!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kubki, tez mam do nich słabość i posiadam sporych rozmiarów kolekcje :) Magdę tez znam z zamierzchłych już czasów i mam jej kolczyki, które do dziś sprawują się bez zarzutu!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba pomyśleć o zakupie, bo w moim ulubionym już się luzuje rączka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Jag: Dokładnie - coś na co każdego stać... i nikt mi nie powie, że to nie jest sztuka!

    @Adelina: Uff, już myślałam, że tylko ja kojarzę :) Nigdy nie stałam się posiadaczką, ale może niedługo czas to zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie w moim stylu. Uwielbiam wprost malowaną ręcznie porcelanę. Ogromna przyjemność czytać taki post i poznać twórczość Magdy.

    OdpowiedzUsuń