31 sierpnia 2012

Herzlich Willkommen!

Jestem pewna, że znacie już Herzlich Willkommen i ich kostiumy kąpielowe. O młodej marce wspominałam już jakiś czas temu, kiedy pisałam o połówce twórczego duetu - Alicji Saar. Charakterystyczne nadruki szybko zyskały rozpoznawalność a raczkujący wówczas biznes obecnie radzi sobie całkiem nieźle. Na tyle, żeby poszerzyć działalność. Dziewczyny nie pozwalają nam na znudzenie i pokazują zapowiedź przyszłego lata. Wyjątkowo, jak na polskie warunki, w formie kolekcji resortowej SS2013.
Zapowiedź to kilka wiosenno-letnich propozycji, które mieszają dużą porcję bieli z jeszcze większą ilością baroku. Nie w formie przesadnie ozdobnej i ciężkiej, ale wyjątkowo skromnej i kontrolowanej, a ostatnio także bardzo modnej - nadruku. Całość jest lekka, mocno sportowa. I jest jedynie przedsmakiem tego, co HW ma nam przynieść na lato. Pełna kolekcja jest już w produkcji!
Zapraszam na stronę i FB Herzlich Willkommen. Zdjęcia: Damian Porter, modelka: Magda Roman/D'vision, MuA: Paulina Porter.

6 komentarzy:

  1. Znam i podziwiam.

    Udanego weekendu Kelly:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam na nowości wiosenno-letnie...tak z początkiem jesieni ;)

      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Ta marka zapowiada się baardzo interesująco ! ;)
    Zapraszam Cię na mojego raczkującego bloga www.melawswiecie.blogspot.com Mam nadzieję, że zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sesja ! Jestem pod wrażeniem jej rozwoju :) zaqpraszam do mnie:

    http://majka-foto.blogspot.com/ :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kostiumy mają. A na zdjeciu Magda z top model - niegdyś moja ulubienica :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń