27 lutego 2013

1,2,3... inspire me || Cloudmine

Jak każdy człowiek, lubię sobie sprawiać przyjemności. Nie powinno to nikogo dziwić, tak jak to, że wśród rzeczy poprawiających humor wysoką pozycję znajdują... zakupy. Szczególnie, odkąd staram się do nich podchodzić wyjątkowo trzeźwym okiem i wybierać tylko to, co ma moje stuprocentowe uznanie. Moja szafa zapełnia się ubraniami od polskich twórców i to naprawdę wspaniałe uczucie. A ponieważ cały czas mam nadzieję, że przekonam Was do odczuwania podobnego, razem z Cloudmine przygotowałam małą niespodziankę. Przez najbliższe dwa tygodnie (czyli do 13 marca, 23:59!) na hasło "efekty uboczne" podane przy zamówieniu jakiejkolwiek rzeczy autorstwa każdego z trzech poniższych projektantów, przesyłka Pocztą Polską nic Was nie kosztuje. Poniżej szczegóły!

Uwielbiam biżuterię Ani i to miłość od pierwszego wejrzenia. Mam trzy cudowności jej autorstwa i z każdej jestem w stu procentach zadowolona. Najbardziej lubię w niej to, że idealnie łączy oryginalność z subtelnością. Nieważne, czy wykonane są ze skóry, metalizowanych nitek, czy stali - jest w nich coś eterycznego i kobiecego, mimo prostoty.


Domi to mój numer jeden, jeśli chodzi o połączenie eksperymentów i radości, kreatywności. Znajdą się tacy, którzy popukają się teraz w czoło, ale według mnie, od tych projektów po prostu bije dobra energia. A o jej ostatniej kolekcji pisałam kilka tygodni temu i nadal jestem pod wrażeniem tamtych ubrań i lookbooka.


Rilke jest absolutnie bezbłędna a jej bielizna przebija produkty każdej do tej pory znanej mi firmy produkującej bieliznę. Projektantka kocha tworzyć, kocha kobiece ciało, a w swoich małych dziełach sztuki zamyka  całe swoje uczucie.  Rilke ma tylko jedną wadę. Po zakupach u niej... już nigdy więcej nie chce się wrócić do zwykłego sklepu. 

Zasady w skrócie:
1. Przy zamówieniu dowolnej ilości rzeczy (od przybytku głowa nie boli!), od każdego z powyższych projektantów (Ania Ławska, Rilke, Domi Grzybek) - wysyłka PP gratis.
2. Aby nie ponosić kosztów wysyłki, podczas składania zamówienia należy podać specjalne hasło, które brzmi - "efekty uboczne".
3. Po odbiorze zamówienia trzeba je szanować i nosić z miłością!
4. Darmowa wysyłka dotyczy zamówień zrealizowanych od 27 lutego 2013 do 13 marca 2013.

Wszystkie pytania, zarówno o same ubrania, jak i zamówienia i wysyłkę, proszę kierować do Cloudmine. Koszty przesyłki zostaną odjęte przy płatności przelewem, w wypadku użycia systemu DotPay - należy uprzednio skontaktować się ze sklepem.

A tutaj... zapraszam do chwalenia się zakupami!

6 komentarzy:

  1. No to chyba skorzystam, bo wszystkie rzeczy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Może przyszedł czas na nowy - wiosenny - naszyjnik od Ani Ławskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy od młodych polskich projektantów naprawdę oryginalne i dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna ta koszula, o mamuniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za pomoc, Kasiu... hehe. Chociaż szkoda, że nie obejmuje Chocokate :(

    OdpowiedzUsuń