14 sierpnia 2013

Magda | Elle Polska

Wiem, że poniższa fotografia jest w tej chwili wszędzie, ale po prostu nie mogłam się oprzeć przed zamieszczeniem jej na blogu. Między innymi po to, żeby łatwiej było uwierzyć... że naprawdę można w Polsce zrealizować świetny projekt! W końcu da się zrobić genialną sesję okładkową, wybrać świetne ujęcie (a nawet dwa!), z którego piękna modelka spoglądać będzie na nas przez najbliższy miesiąc. Wierzę, że dobre prace należy polecać, dlatego uważam, że z czystym sumieniem mogę taką okładkę chwalić bez końca!

Mamy w Polsce świetnych fotografów i dobrych stylistów. Nie brakuje oczywiście modelek, także tych, o których świat dopiero ma się dowiedzieć (ale wybór Magdy Frąckowiak do wrześniowego numeru to według mnie strzał w dziesiątkę!). Mam nadzieję, że coraz częściej, zamiast patrzeć z zazdrością na zagraniczne publikacje, będziemy chwalić się własnymi okładkami (a nie przedrukami). Bo w końcu mamy tyle pięknych twarzy (i ubrań!) do pokazywania! Ta okładka Elle od razu wpisała się na listę moich ulubionych (obok pierwszego numeru Harper's Bazaar z Małgosią Belą). Żałuję, że poznańskie Take Me zakończyło już swoją działalność, bo byłam fanką ich prostych, ale łatwych do zapamiętania fotografii... A jakie są Wasze ulubione okładki polskich magazynów?

Zdjęcia - Magdalena Łuniewska, modelka - Magdalena Frąckowiak/Model+, stylizacja - Ina Lekiewicz
Więcej zdjęć - Design Scene

8 komentarzy:

  1. Jest wszędzie, ale jeszcze mi się nie znudziło, bo to przepiękna stylizacja do sesji okładkowej! słyszałam, że wydanie limitowane Elle można nabyć w empiku i zaraz po nie biegnę do sklepu :)

    pozdrawiam
    Modowy Maniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - chyba tylko w Warszawie :( Ale mi również okładka nie chce się znudzić i chyba stanie się moją tapetą w telefonie ;)

      Usuń
  2. U mnie chyba Kukbuk (w szczególności ostatni smaczny numer), potem Twój Styl (zachowawczy, ale bez większych potknięć) i Viva Moda, potem długo długo nic. Czasem miło spojrzeć na okładkę Pani. Polskie magazyny raczej nie wyróżniają się. Trochę szkoda. Magda natomiast piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Kukbuk ma świetne okładki - ostatnią uwielbiam! :) Twój Styl lubię, podoba mi się ich estetyka, to chyba jedyny magazyn, który zestawia graficznie różne elementy tak, że są "w moim stylu" ;)))) Ale okładki, są według mnie, niestety bardzo przeciętne. A Magda - wiadomo :)

      Usuń
  3. ELLE bardzooo pozytywnie mnie zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Ale cały czas nie miałam kiedy wybrać się na "zwiady", jak z wnętrzem tego numeru :(

      Usuń
  4. Okładka przepiękna - niestety ta z koroną dostępna dla wybrańców :-( Z przyjemnością oglądam jeszcze Vivę Modę, Panią i Label.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Label też lubię, VM - dobra treść, ale za sesjami nie przepadam... Wersja z koroną jest piękna i jeśli nie znajdę jej w Poznaniu to chyba będę zlecać poszukiwania w Warszawie, bo rzekomo tam jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży ;)

      Usuń