26 listopada 2014

Inspiracje... prezenty gwiazdkowe

Z dumą oświadczam, że nie zaczął się jeszcze grudzień, a ja... skompletowałam większość prezentów. Bez zbędnych nerwów, pośpiechu, nieprzemyślanych decyzji. W końcu gwiazdkowe wręczanie upominków powinno być przyjemnością dla każdej ze stron! Poniżej trochę inspiracji dla tych, którzy nadal szukają pomysłu, albo mają ochotę sprawić niespodziankę... sobie. Nie będę ukrywać - sama chętnie przygarnęłabym większość z tych propozycji!


Piękna porcelana od KWIATY&MIUT czy skórzany pokrowiec Fejkiel? Trudno się zdecydować, kiedy o uwagę prosi też błyskotka 10DecoArt. Chociaż skutecznie przykuwa wzrok, może jednak warto postawić na kosmetyki? Moje ostatnie odkrycie to marka Purite - ich produkty z pewnością znajdą swoje miejsce nie tylko na liście prezentów, ale i... życzeń do Mikołaja.






W tym roku trudno mi oprzeć się nie ubraniom, a kosmetykom. Na pachnący prezent warto wybrać mydełko lub kulę do kąpieli od (nie da się ukryć - najlepszego ministerstwa w Polsce!) Ministerstwa Dobrego Mydła. Chociaż czy równie dobrym pomysłem nie byłaby koszulowa piżama Lunaby albo archiwalne numery Zwykłego Życia?




Uroczy lisek do powieszenia na ścianie albo wybór pracy Ani Halarewicz - jedno i drugie można podziwiać razem z obdarowywaną (lub obdarowywanym). Trochę gorzej z niespodzianką prosto z Le Petit Trou, ale bielizna tej marki jest wyjątkowo kusząca nie tylko w święta, a na dodatek - wzorowo zapakowana. Z pewnością zainspiruje niejednego Mikołaja!

2 komentarze:

  1. Oooo, też muszę popełnić świąteczny post :) Inspiracje zakupowe zawsze najbardziej cieszą moje oko, bo często trafiam na coś, co mi się podoba, a o czym nie miałam zielonego pojęcia. I teraz padło na coś, czego chyba nie mamy w Warszawie: piękna porcelana i warsztaty florystyczne od Kwiaty&Miut. Rewelacyjna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na post u Ciebie :) Kwiaty i Miut były ostatnio w Warszawie na Targach, ale myślę, że jeszcze nie raz tam zawitają! Ale Poznań też zaprasza ;)

      Usuń