3 marca 2016

LABO by Magda Floryszczyk - SS 2016

Nowy sezon zaczął się wyjątkowo leniwie. Od kilku tygodni próbuję trafić na wiosenną kolekcję wartą opisania. I kiedy powoli zaczynam już wątpić w powodzenie moich poszukiwań, pojawia się wiosna, o której chcę nie tylko pisać, ale przede wszystkim - nosić. Po sezonie nieobecności powrót Magdy Floryszczyk to chyba jedna z najmilszych niespodzianek nadchodzącego sezonu.


Chociaż zmieniła się nazwa (projektantka wróciła z nową odsłoną marki - LABO by Magda Floryszczyk), to projekty są równie dopracowane, jak jej główna linia. Utrzymane w eleganckiej i kobiecej estetyce, mają w sobie idealne proporcje luzu, klasyki i nowoczesności. Magda doskonale wyważa przeciwieństwa na każdym poziomie. Ponadczasowe elementy zestawia z bieżącymi trendami, mocno zarysowane talie z szerokimi spodniami i sukienkami. Przeglądając najnowszą kolekcję mam pewność, że nie ma tu miejsca na przypadek. Każdy detal został zaprojektowany: wierzcie mi, że widziałam wiele zepsutych niewłaściwą kieszenią i brzydką falbaną sukienek, spódnic, bluzek. Tutaj każdy szew ma swoje miejsce i może właśnie dlatego tak dobrze patrzy się na tę prostą przecież kolekcję? Trzy kolory: biel, czerń i bardzo subtelny błękit wystarczą, żebym poczuła lato. Magda zapowiedziała już premierę własnego sklepu internetowego - mam nadzieję, że szybko będziemy mogli zapakować ubrania z najnowszej kolekcji do naszych wakacyjnych walizek. O niczym innym nie marzę!






Magda Floryszczyk - www | fb 

Zdjęcia - Michał Polak, modelka - Kinga/MILK, makijaż i fryzura - Adriana Tobiasz, scenografia - Michał Polak, asystentka fotografa - Małgorzata Czekajło

2 komentarze:

  1. Mam jedną rzecz Magdy - tak się składa, że z kolekcji Labo. Nazwa wróciła jak widzę.
    Biorę całość ze spódnicą midi! Tak prosto, kobieco i skromnie. Czyli idealnie dla mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciła w dobrym wydaniu! Ten zestaw wydaje mi się bardzo Twój. Sama jestem zachwycona czarną sukienką z opuszczoną linią ramion i setem z płaszczem!

      Usuń